30/01/2026 - Començament d'una nova matèria

Hui hem realitzat la primera sessió de l’assignatura de Programari i Maquinari, que ha servit com a presentació inicial del que treballarem al llarg del curs.

La docent ens ha explicat en què consistirà l’assignatura i hem tractat dos continguts principals. D’una banda, hem analitzat com han evolucionat les TIC, des dels primers ordinadors fins a l’actual societat digital. D’altra banda, hem treballat els Entorns Personals d’Aprenentatge (PLE), una eina que permet organitzar i gestionar el propi aprenentatge de manera més autònoma i estructurada.

Ha sigut una sessió interessant perquè ens ha permés entendre millor el context de l’assignatura i reflexionar sobre com la tecnologia ha canviat el món educatiu.

1ºESO C - HARDWARE Y SOFTWARE Quiz

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Ressenya bibliogràfica d’un article de Dialnet sobre TIC i Educació Primària

Internet i entorns personals d'aprenentatge

Comentari del vídeo "Uso responsable de la tecnología para niños - Primer móvil - Ciberbullying - Fake news - Privacidad"