Comentari del vídeo "Uso responsable de la tecnología para niños - Primer móvil - Ciberbullying - Fake news - Privacidad"

Aquest vídeo ens ensenya com fer un ús responsable del mòbil des del primer dia. Explica que internet és un lloc ple de possibilitats en el que es pot jugar, veure vídeos, escoltar música i parlar amb amics, però també té regles importants: tot el que escrivim o compartim és real i pot tindre conseqüències.

També parla sobre el ciberbullying i la importància de ser un bon amic. Ens recorda que no hem de burlar-nos ni compartir fotos o informació dels altres sense permís, i que si veiem alguna cosa dolenta, hem d’actuar i demanar ajuda a un adult. Les paraules i accions en línia tenen la mateixa importància que en la vida real.

Finalment, el vídeo dona consells per protegir la nostra privadesa i evitar les fake news. Recomana no compartir informació personal com el telèfon o l’adreça, comprovar les notícies abans de reenviar-les i parlar sempre amb un adult quan tinguem dubtes. Com a futura docent, crec que és essencial ensenyar als alumnes a ser responsables amb la tecnologia, i alhora fomentar el respecte i la cura cap als altres dins i fora de la pantalla.

Enllaç al vídeo: Uso responsable de la tecnología para niños - Primer móvil - Ciberbullying - Fake news - Privacidad

Imágenes de Tecnologia facil usar niños - Descarga gratuita en Freepik



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Ressenya bibliogràfica d’un article de Dialnet sobre TIC i Educació Primària

Internet i entorns personals d'aprenentatge