30/01/2026 - Començament d'una nova matèria
Hui hem realitzat la primera sessió de l’assignatura de Programari i Maquinari, que ha servit com a presentació inicial del que treballarem al llarg del curs. La docent ens ha explicat en què consistirà l’assignatura i hem tractat dos continguts principals. D’una banda, hem analitzat com han evolucionat les TIC, des dels primers ordinadors fins a l’actual societat digital. D’altra banda, hem treballat els Entorns Personals d’Aprenentatge (PLE), una eina que permet organitzar i gestionar el propi aprenentatge de manera més autònoma i estructurada. Ha sigut una sessió interessant perquè ens ha permés entendre millor el context de l’assignatura i reflexionar sobre com la tecnologia ha canviat el món educatiu.